mandag 24. april 2017

Bunadkort i lange baner.......

Så fikk jeg endelig prøvd bunad diesen far Papirdesign.
Har ligget en stund hos meg, men jøye meg så kjekt denne var var.
Så jeg har gått litt bananas med den idag:)
Ble en hel haug med kort....


Ble etterlikning av Frafjord bunaden denne gangen ,
på alle kortene.

Her er det brukt det jeg hadde av rester til sølje og knapper på vestene.
Dies Papirdesign.
Marianne design.
Mønsterark ScrapBerry`s.

Melder dette på utfordring her:


Mønsterark ScrapBerry`s.
Stempel Storryteller.
Ballong dies Marianne design.



Mønsterark ScrapBerry`s.


Mønsterark ScrapBerry`s.


Dies fra Kort og Godt.
Stempel kaBoks.

Melder dette på her:



Mønsterark Papirdesign.
Dies fra Marianne design.
Stempel Kort og Godt.

Melder dette på utfordring her:




Konfirmantdies kaBoks ellers
brukt dies fra Mariannedesign ,
Kort og Godt.

Håper dere ikke ble lei alle disse 
Kortene:)

Bente:)

15 kommentarer:

  1. Så kjekk den diesen er.
    Mange lekre kort her hos deg.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Flotte kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Mange og fine bunadkort du har laget her:)Så effektiv du er som får til å lage 7 kort på en dag. Jeg bruker flere dager på et;) Tenker nok di jentene som får disse fine kortene, blir kjempefornøyde:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde gjort klart bunadene dagen før og dette er ikke vanlig å lage så mange på en dag. Ble vel litt hekta tror jeg he he❤

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  4. Kortene dine er kjempefine :) måtte bestille den diesen så jeg får prøvd jeg også ;)

    SvarSlett
  5. Flotte kort ;-) Lurer på hvordan du har laget forkle? Hva er forkle laget av?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er et bilde av bunadensforklede som jeg har brukt her😊

      Slett
  6. Så mange lekre kort!
    Den dies'en var utrolig flott :))
    (må kanskje få tak i den selv....)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  7. Så mange lekre kort og bunader det var her. Alle sammen så utrulig forskjellige. Konfirmantene blir nok kjempefornøyde med disse.
    Klem linda

    SvarSlett
  8. Så mange fine bunadskort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  9. Oi, så mange flotte bunadskort! Fine detaljer på kortene også!
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  10. Så stilig!
    Så mange flotte kort du har lagd! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    SvarSlett
  11. Flotte bunadskort! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...