tirsdag 14. mars 2017

Brettekort....

Så kom bladet  Ett Trykk i postkassa for noen dager siden.
Og ekstra kjekt når det er noen nye brettinger i bladet.
Og da var det bare å få prøvd denne....



Mønsterark fra Maja design.
Tekst Kort og Godt.
Dies fra Joy chraft og Ebay.

Melder dette på utfordring her:



 Synes arket i seg selv var så fint så her ble det ikke mye pynt...
Gratulere dies fra kaBoks,


Brukt sløyfebånd til å lukke med....

Takker for alle koselige besøk og hiv dere med på min Give away....
Bente:)

8 kommentarer:

  1. Åh så snertent kort...slik vil jeg også prøve meg på😊

    SvarSlett
  2. Så fint kort! Jeg er helt enig med deg: Det er alltid spennende med nye bretteteknikker! Nydelige ark, så de kan ikke gjemmes bak for mye pynt ;) Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  3. Kortet ble flott!
    Artig bretting - tenkte jeg måtte prøve selv også etterhvert ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Et fint brettekort med fine mønsterark, som ikke bør dekkes til, alt for mye:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt med nye bretteteknikker.
    Kjempefint kort, klem

    SvarSlett
  6. Så fint kort :) Eg har sansen for brettekort, kunne ynskja tolmodet mi hadde det og ;)
    Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  7. Lekkert kort! Jeg har også tenkt å prøve meg på denne bretteteknikken.
    Takk for at du deltar hos NSHK

    SvarSlett
  8. Virkelig et lekkert brettekort <3
    Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring :)

    Klem fra Kristine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...